Wat heeft dat per product gekost?
x € 1.000 | ||||||||
Omschrijving | Actuele | Reali- | Nominale | Actuele | Reali- | Verschil | Actuele | |
Baten | ||||||||
04-1-2-1 | Uitvoering fiets- en voetgangersprojecte | |||||||
6457 | Fiets | 6.444 | 1.069 | 89 | 2.812 | 3.491 | 679 | 312 |
6458 | Verkeersveiligheid | 0 | 234 | 0 | 0 | 505 | 505 | 0 |
04-1-2-2 | Uitvoering projecten Openbaar Vervoer | |||||||
6450 | Bedrijfsmiddelen | 0 | 0 | 182 | 0 | 0 | 0 | 0 |
6451 | Verkeers-, vervoer- en parkeerbeleid | 0 | 6 | 0 | 0 | 7 | 7 | 0 |
6452 | Programmamanagement | 0 | 126 | 0 | 104 | 243 | 139 | 104 |
6453 | OV | 33.445 | 26.630 | 32.598 | 44.240 | 30.708 | -13.532 | 18.830 |
04-1-2-3 | Uitvoering projecten auto (gebruik) | |||||||
6454 | Auto | 4.000 | 124 | 3.000 | 0 | 113 | 113 | 0 |
Totaal Baten | 43.889 | 28.190 | 35.869 | 47.156 | 35.067 | -12.089 | 19.246 | |
Lasten | ||||||||
04-1-2-1 | Uitvoering fiets- en voetgangersprojecte | |||||||
6457 | Fiets | 13.060 | 8.872 | 8.093 | 9.565 | 8.683 | 882 | 8.556 |
6458 | Verkeersveiligheid | 5.264 | 8.215 | 8.679 | 7.080 | 1.923 | 5.157 | 3.599 |
04-1-2-2 | Uitvoering projecten Openbaar Vervoer | |||||||
6450 | Bedrijfsmiddelen | -4.217 | -4.116 | -4.082 | -2.420 | -2.420 | 0 | -2.420 |
6451 | Verkeers-, vervoer- en parkeerbeleid | 539 | 547 | 546 | 994 | 969 | 25 | 994 |
6452 | Programmamanagement | 2.000 | 2.224 | 2.106 | 2.875 | 2.832 | 44 | 2.877 |
6453 | OV | 29.022 | 18.112 | 35.551 | 47.031 | 38.008 | 9.023 | 41.404 |
04-1-2-3 | Uitvoering projecten auto (gebruik) | |||||||
6454 | Auto | 13.871 | 5.719 | 6.499 | 4.521 | 600 | 3.921 | 4.279 |
6459 | P&R | 2.624 | 0 | 0 | 236 | 236 | 0 | 0 |
Totaal Lasten | 62.164 | 39.575 | 57.392 | 69.881 | 50.830 | 19.051 | 59.288 | |
Saldo baten en lasten | -18.275 | -11.385 | -21.523 | -22.725 | -15.763 | 6.962 | -40.042 | |
Toevoeging reserves | 12.687 | 12.687 | 17.876 | 11.698 | 11.698 | 0 | 31.611 | |
Onttrekking reserves | 15.861 | 11.660 | 21.232 | 15.950 | 6.146 | -9.804 | 36.188 | |
Saldo na mutaties reserves | -15.101 | -12.412 | -18.166 | -18.473 | -21.315 | -2.842 | -35.465 |